Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 12 martie 2011

CINE E DARIA ANAMARIA?


Fetita mea Daria Anamaria a murit la nastere. Nu stiu dc. si nu voi sti niciodata. Dar pentru mine ea a existat si nu voi accepta ideea de a nu vorbi lumii despre ea. Voi face un proiect prin care voi incerca sa schimb opinia oamenilor despre sarcina, despre relatia parintilor cu copilul aflat in pintec si despre curajul de a aduce pe lume un copil. Am ramas marcata de felul cum ne trateaza unii medici. " A murit?! Lasa, faci altul! Esti tanara. Poti!" As vrea sa stiu, daca ar fi fost vorba de fiica lor s-ar fi comportat lafel? Am vazut cum sunt tratate femeile in spital. E inacceptabil. Mi-a murit copilul, dar nimeni nu a refuzat sa imi ia banii. Defapt gresesc, au fost vreo 3 persoane. Medicul meu si 2 asistente. In rest, nu a contat nimic. Nu ii judec. Stiu e saracie si cand propriul tau copil iti plinge acasa, accepti acei bani. Nu regret decat ca nimeni nu a facut ceva pentru copilul meu. Am cheltuit milioane pe analize si totul era ok. Dar copilul meu a murit. De ce? Nu stiu. Ma simt foarte vinovata, pentru ca nu mi-a fost rau o secunda si am fost extrem de fericita in timpul celor 35 de saptamani de sarcina. Sunt eu de vina? Copilul meu a murit pentru ca nu l-am meritat? Sau ce s-a intamplat? Nu voi sti niciodata. Ce stiu foarte sigur e ca o voi iubi mereu. Si pentru mine Daria Anamaria a existat si va exista mereu.
C

Un comentariu: